I love TrueBlood

True Blood är så bra! Jag längtar som bara den till nästa avsnitt (kommer på onsdag).

Jag blir så totalt uppslukad av serier men jag kan även tröttna väldigt snabbt om avsnitten sänds med för stort mellan rum. Jag är egentligen ingen seriemänniska eftersom jag föredrar att se alla avsnitt på en gång, som en väldigt lång film ungefär...

Jag funderar på att beställa hem hela första säsongen från typ cdon. Det går ju inte att ladda ner nu för tiden (går gör det väl men det är inte att rekomendera) vilket suger för oss fattiga studenter.

Igår beställde jag hem lite kurslitteratur, ursh va dyrt det blev.. en tusenlapp. Men man måste ju ha böckerna...





Det är kul att Alexander Skarsgård är med tycker jag, han har ju varit med i nån hollywoodfilm förut men det här känns som det är hans stora genombrott.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0