Happy Easter!

Hej hej, Glad påsk på er! Idag ska jag nog ta en sväng på stan, eventuellt med Andreas om jag lyckas locka med honom. :) Så himla skönt att vara ledig ett par dagar nu, börjar inte förens på onsdag så jag har tid att njuta av påsken.

 

Nu har jag bara två delkurser kvar på BVG sen är jag klar. Det känns skumt faktiskt... jag har sökt till hösten nu också, vi får se vad det blir ^^. Det går väldigt fort, det är en sak som är säker.

 

Nu ska jag äta frukost och kolla klart på en film som jag ej vågade se klart i går natt, den var jätte läskig. Fast det stod bara att det var en thriller. "The Broken" hete den i alla fall.

 

Puss och kram!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0