Back to school

Det har varit lite dålig uppdatering, jag vet, men livet kom i mellan. Jag har verkligen bara njutit av ledigheten, mina sista lediga dagar innan allt drar igång. Jag börjar plugga på torsdag, det ska bli kul. Det är lite klurrigt dock för det är en kvällskurs som håller på 17.00-19.30 och campusbussarna går inte så länge. Till saken hör att det är i linköping. Men jag får väl ta tåget, ursh jobbigt!

Sen på måndag, då börjar en annan kurs, Engelskan. Den är på heltid men det ska nog gå att kombinera. Sen har jag börjat med körkortet också. Puh, mycket på gång. Jag tänkte klämma lite jobb också. Undar hur detta ska gå ihop. Jag har fullspäckad höst framför mig och det är mycket som ska hinnas med.

Men en sak kan man dock se framemot. Höstmodet, Yes! Det är inte dumt... Jag har redan smygstartat och köpt två par riktigt rejäla höstskor.



Jag tycker kängorna är sjuktsnygga :)

Sen ser jag framemot lönen och förhoppningsvis en tur till ikea. Ska bland annat köpa ett matsalsbord. Det är bra att ha något att längta till. Nu ska jag greppa penseln och ge mina kökstolar en sista omgång. Jag har bara dragit ut på det för det är så tråkigt! Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0