Thank god it's...Saturday!

Jag börjar inlägget med att säga "gud vad skönt det är med helg!". :) Ikväll ska jag nog hem till Annika och bara ta det lugnt, kolla på någon film eller så. Imorgon så hade vi tänkt att åka till IKEA. Jag ska köpa lite småsaker och egentligen ett matsalsbord också men det får vänta för bilen är bara en tvåsits så det får vi inte in i bagaget. Förhoppningsvis så ska jag tillbaka till IKEA någon dag i veckan med Andreas mamma. På tal om Andreas, den stackaren har bihåleinflamation! Ursh, tycker verkligen synd om honom. Under tiden försöker jag vara en bra flickvän och pyssla om honom.

Nu ska jag gå och blanda mig en camebridge-soppa. Jag börjar bli måttligt trött på det nu men jag har bara en dag kvar! Jag känner mig nästan som deras talesperson eller något men som sagt kan jag verkligen rekomendera det för er som vill gå ner i vikt. Hittils har jag tappat 8 kilo och nästan 10 cm i midjan. Det märks verkligen på kläder och sånt vilket känns kul. Det gäller bara att vara riktigt ensvis och att utöva lite självdisciplin! Och ensvis är jag så det räcker och blir över. 

Jag tänkte förgylla detta vardagliga inlägg men en fin bild eller två. :)






Varsegod, här fick ni lite "eyecandy" från Vanity fair såklart, var annars? :)




 


Kommentarer
Postat av: Nyfiken

Min kompis körde kuren, och helskotta vad hon gick ner. Askul och se när det verkligen ger resultat. Skulle vara askul med Lite för och efterbilder :) Kram

2010-09-03 @ 14:45:46
Postat av: Emma

nu är jag nyfiken på matsalsbordet, hur det blev. VISA MIG! :)

2010-09-03 @ 21:27:17
URL: http://eemmaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0