Nyårsförbredelser...

Hejsan allihopa! Jag har tagit mig lite jullov, det var skönt, men nu är jag tillbaka igen. Hoppas att ni alla har haft en lika mysig Jul som jag. På Julafton var vi först hos Andreas farmor och farfar och sedan hos hans mamma. På Juldagen var vi bjudna till hans mamma igen och på annandagen var vi hos hos hans moster (som förövrigt också är vår granne!). Igår var jag och tränade bort julmaten i ett 60 minuters långt Afro-pass. Puh! Har ont i hela kroppen, och det är inte tränningsvärk i ryggen utan jag har verkligen ont, måste ha sträckt något. Fick ni några fina klappar förresten? Det fick jag.. presentkort på Hemtex bland annat av Andreas, var och handlade på mellandags rean och det ska ni få se någon dag.

På Nyår så ska vi vara hemma hos oss med några kompisar. Jag ska göra en vitchockladmouse till efterrätt och den övade jag på ikväll, den måste ju vara perfekt ju :)



Den blev god men för söt för min smak, nästa gång ska jag ha i lime och mindre vitchocklad, det nästan lite för mäktigt. Men konsistensen blev underbar. Mums!

Idag har jag köpt en klänning som jag funderar på att ha på nyår, den blev så snygg mot mina blågråa ögon och för tillfället vita hy, kan man säga så om sig själv? :)







Den gör sig inte så bra på bild men den är fin på :) Jag har ju en kornblå som jag fick av Andreas också, den älskar jag så jag kanske har båda då? Den gråa under middagen och den blåa när det är party? :)

Puss hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0