Happy Valentine's Day!

Idag är det ju som bekant alla hjärtans dag. Dagen började med att Annika ringde och ville gå runt strömmen, så det gjorde vi. Annars har jag inte gjort så mycket.
 












Jag och Andreas har lagat mat tillsamans. Till förrätt så blev det en smarrig sallad som jag har sett på "halv åtta hos mig", den var verkligen super god. Till varmrätt så blev det potatisgratäng och lövbiff (lite vin också)och nu så ska vi snart äta blåbärspaj med vaniljsås. Gott gott! Så här borde fler dagar vara!



Här är receptet om ni vill prova (från recept.nu)


Fast jag valde cashewnötter istället för valnötter. :)

Det har sammanfattningsvis varit en riktig mys-dag!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0