Confessions of a fashionaddict...

Hejsan. Jag har en mörk hemlighet som jag vill dela med mig. Jag har shoppat! Oh no! :) Haha nä det är lugnt för jag har beställt och betalar nästa månad. ^^

Jag fick ju hem H&Ms höstkatalog idag och jag hittade som vanligt massor av fint. Massor av fina skor! Men det beställde jag inte så jag anser att jag var ganska duktig ändå!

Det här är de första inköpen till höstgarderoben. Känns lite vemodigt att köpa höstkläder mitt i sommaren men med min vanliga otur så skulle allt vara slut om jag väntade, så är det jämt. Då är alla go'bitar borta. När hösten kommer sen så ska jag inverstera i ett par bra boots och en schysst klocka.

Det här fick jag iallafall för under tusenlappen. Tur att det är billigt på hm!









Gillar verkligen ringarna så det blev en i varje färg! Och sånna transparanta skjortor har jag letat efter länge och dessa kostade bara 99 kr st så det blev både en svart och vit! Snygga grejer va? Jag är såååå nöjd!

Längtar efter att hämta ut packetet! Som julafton, fast man betalar för sina egna presenter ^^

Nu ska jag lägga mig, nöjd och belåten som man alltid känner sig när man har shoppat! Wihiii! Kram hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0