Fredagsmys!

Hejsan! Igår kväll så hade vi lite myskväll med god mat och vin :) Det blev lite plockmat, lite tapas-aktigt kanske man skulle kunna säga? Jag bakade iallafall grissini med luftorkad skinka till maten. Jag såg det iförrgår på "Sommar med Ernst" haha, det såg så gott ut så jag var tvungen att prova ^^. Sen gjorde jag bröd med oliver och soltorkade tomater i också, mums!




Grissini med luftorkad skinka.

Avocadosallad med citrondressing, coctailtomater och fetaost, örtmarinerade vitlöksklyftor, oliver med gurkmeja och citron, och ölkorv(!) haha. Om man blandar massor av goda saker så kan det ju inte bli något annat än gott!

Här är receptet om ni blev sugna på grissini.


Nu ska jag städa, man får ju passa på när det är dåligt väder, eller hur? Puss hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0