Dalarna, here we come!

Hallå alla glada. Igår var jag och såg på Eclipse och jag måste säga att jag blev inte besviken. Den var precis så underbar som jag hade föreställt mig! Helt fantastisk... Jag önskar att jag skulle kunna hoppa in genom skärmen och leva i den världen. Då skulle det inte bli ett sånt triangeldrama heller, ni vet det här hela Edward-Bella-Jacob köret, för då skulle ju jag kunna ta mig an någon av dem, Edward eller Jacob, spelar ingen roll för mig :) Haha. Men det är klart, jag har ju redan min drömprins. Vilken tur det är för Andreas att jag bara trånar efter påhittade karaktärer ur en bok, ingen konkurrans där inte. ^^

Imorgon drar vi på semester till härliga dalarna! Och med vi menar jag hela Andreas familj, mamma, syster, mostrar, kusiner och mormor och morfar. De har hyrt stugor vid en camping i Rättvik medans Andreas och jag ska låna min pappas hus. Jag har ju släkt i Rättvik också så det är ju kul- pappa, syster och mamma.

Jag hoppas på bra väder men fick precis reda på att det inte skulle bli så bra väder, trist! Jaja, det löser sig :)
Ni får ha en trevlig vecka så hörs vi när jag kommer hem. Hejsvejs!


Jag- förra sommaren, vet dock ej om det blir någe mc-åkning denna sommar men härligt var det. Jag skulle absolut kunna tänka mig att köpa mig en mc när jag blir "stor" haha. Men först så är det ju hus,bil och hund som gäller :) Och båt! Haha, måste nog bli rik om jag ska ha råd med mina dyra "intressen". Tur att jag inte har någon önskan att äga någon häst.


Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0