Jordgubbar är godast!

Mmm så jädra gott det är med jordgubbar. Synd att det har varit så dyrt bara... På ICA kostade dem en dag 89kr/kilot! Rena rånet ju. Men idag fick jag tag på billiga jordgubbar, bara 25 kr litern, och svenska var de också. Så det blev jordgubbar med mjölk till lunch ^^

När jag var på stan så köpte jag ett armband och en jordgubbsberlock, lite jordgubbstema idag, haha. Sen köpte jag två söta linnen också. Det är farligt att gå på stan och spontan shoppa sådär. Nu ska jag hålla mig därifrån ett tag.




Fina detaljer

Båda linnen är från New yorker.





Mina planer inför veckan är följande; Onsdag- hälsa på min kompis Sara som nyligen fått barn, kanske åka till jysk och köpa skohylla, handla mat, hämta ut biljetter till Eclipse (den tredje filmen i twilightserien), städa lite och på kvällen ska Andreas mosters barn Alva och Lisa komma hit och äta och kanske hyra någon film? Torsdag- träna och sola, kanske städa lite också. Lämna in cykeln på lagning? Fredag- Tvätta, har asmycket tvätt! Och bio (Eclipse) med min vän Tina på kvällen, är sååå sugen! Lördag- packa inför resa. Söndag- åker till dalarna för en veckas semester! Härligt!


Kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0