Våren på ingång!

Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag men jag har inte haft tid. Jag har mycket på gång ^^ Idag har jag ätit lunch med Pappa, varit på stan och shoppat lite, tvättat, solat och tränat.

 

Grön skål från och dekorationsägg "Casa Nova".

Grön duk från Hemtex och filthjärtan från blomaffärn' :)

Gul mini-ros, kruka från lagerhaus, bara 10 kr! (krukan alltså)

Gröna ljus och en vacker stenmadonna (Casa Nova). Jag har velat ha en sådan länge och när jag hittade den här för 99 kr så slog jag till. Det är sjukt billigt, på vissa ställen kostar de 700 kr.

Vita tulpaner! finns det något bättre? :)

En välkommen-skylt från Casa Nova. 75 kr.

De har målat så fint i vår trapp, förr var ju dörrarna bruna och väggarna mintfärgade.

Jag köpte en klänning på Vila också, den kostade bara 159 kr och den satt så fint. (bältet ingår ej)

 

Nu ska jag kolla på "fuskbyggarna" på tv4. Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0