Scones och kvällsmys...

Jag och älsklingen håller på och bakar scones! Det är ju kanske egentligen frukostmat men jag bestämde mig för att det skulle sitta fint till kvällstéet också. Scones är för mig ett riktigt barndomsminne. Jag kommer ihåg när mamma gick upp tidigt och gjorde scones till mig och min syster, helt underbart att vakna upp till den doften. Jag tror aldrig att jag har tackat dig mamma för det, så du får ett tack här på bloggen eftersom jag vet att du läser ibland, Tack mamma för att du satte guldkant på min tillvaro, och fortfarande gör :)


Väntar på att téet ska bli klart...




Jag har gjort om lite i köket... inga nya grejer, bara flyttat om lite och fixat ^^


Nu måste jag snart gå och lägga mig, ska upp tidigt imorgon och jag menar TIDIGT. Bussen går 7, så jag måste gå upp 05.30...Godnatt! Puss o Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0