Vitt med svart accent!

Hallå allihopa, ännu en ny vecka. Idag hade jag egentligen introduktion på en ny kurs (den sista!) men jag har fått några konstiga röda fläckar på vänster kind så jag ska snart kila iväg till apoteket och köpa allergitabletter. Hoppas att det går bort fort, jag ser misshandlad ut. Jag tror att det är Ramlösan med jordgubb- och lime som jag drack igår, för annars har jag inte ätit något ovanligt.

 

Jaja över till något roligare. Igår så kollade jag runt på lite inredningssidor och man blir så himla sugen på att inreda hemma, men det får vänta till hösten, har lite dåligt med finanser tills dess :) Men att titta kostar ju inget. Här är lite av det som jag föll för, jag vet inte riktigt hur jag ska benämna min stil som men jag gillar barock och rokokostil, det får inte vara för murriga färger dock, bäst blir det om man blandar det med moderna material.

 

Här kommer några otroligt vackra bilder från Elle Decor, så här skulle jag helt klart kunna tänka mig att bo, gud vad fint!

Här skulle man sova som en prinsessa!

 

Vackert och hemtrevligt...

 

 

Är inte detta en drömmatsal?

Och en helt underbar veranda? jag får nog börja spara nu om jag ska ha råd med en sånt här hus :)

 

Denna snygga takkrona finns på halens.se. En schysst lampa gör ju så mycket! Måste införskaffa till vårt hem... och sen några vackra vita rokoko stolar och en stor silverspegel så är saken biff! Haha :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0