En bättre version av sig själv?

Kolla här, lite versioner av mig, haha :)

  

Jag som bebis och som en gammal dam. Läskig bebis, med smink och piercing. Hahha!

 
Som ap-människa och som full, det måste vara så som man ser ut efter en liter vodka?

 

Som en manga figur och som en botticelli-målning, haha muppigt

 

Jag med en annan etnicitet, som afrikan eller som öst asiat, lite konstigt med blåa ögon kanske?

  

Hahaha men gud så fult, nä jag trivs nog bäst som jag är. Gör om dig själv här

Kram hej!


Kommentarer
Postat av: Ingrid Halldin

Nu var det länge sedan du gjorde något inlägg på bloggen. Som pensionist går man in var dag och hoppas.....Ingrid.

2010-05-21 @ 12:41:27
URL: http://gunilla64

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0