Solsken!

Idag så var det trevligt att gå till bussen, jag gick och mös( säger man så?) i solskenet, mer sånt väder tycker jag! Man kan ju inte annat än att vara lycklig när solen skiner och det blåser en frisk vind. Inte konstigt att människor är mycket lyckligare runt medelhavet. Visste ni att t.ex. att självmordsstatistiken är skyhög i Finland? De har inte mycket att leva för de stackarna... nä jag skämtade bara, men jag har för mig att jag hört det någonstans...hm..'

 

Imorgon kommer lönen, ännu en sak att vara lycklig över. Alltid lika trevligt! Då ska jag och Andreas gå på stan, men först ska jag till universitetet och träffa min grupp.

 

Igår så städade jag min garderob lite, vilka godbitar man hittar ibland... som man helt glömt bort att man hade, sånt är skojigt, det blir som om man har handlat fast grattis liksom ^^ haha. Just nu sitter jag och lyssnar på musik, närmare bestämt Justin Bieber. Fasiken vad den grabben har talang, bara 16 år och ser ut som 13 typ :) Bra sjunger han iallafall. Och har ni hör Greyson Chance? Helt fantastiskt! Om ni inte har hört så klicka här.

 

Så här såg jag ut idag. Tycker att det blir roligare att läsa blogginlägg om det finns bilder med, känner ni likadant?

Måste köpa ett par solglasögon imorgon, man får lite ont i huvudet i solen annars...

Snygg skugga på min näsa, haha :)

 

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0