Dekorationstips!

Som ni vet vid det här laget så älskar jag att inreda med gamla grejer, gärna lite slitna och nötta i kanten. Böcker är bra till så mycket mer än att bara stå i bokhyllan! Tips, Stapla de på varandra och använd som dekoration. :)





Det var så roligt när jag kom hem med dessa. Andreas frågade om jag verkligen hade betalat för "de där", "japp" svarade jag med ett stolt leende, jag tyckte att jag hde gjort ett riktigt fynd och förklarade för honom att de var ju i perfekt färgskala! :) Jag har sån tur som har en kille som står ut med mina, ibland lite smågalna, inredningsidéer. Han brukar snegla lite skeptiskt till en början men har den goda smaken att inte sätta det i ord. Resultatet har han alltid tyckt var fint, hittills åtminstonde!

 Jag kommer ihåg den gången som jag bara ville tapetsera mittersta delen av väggen, där sängen skulle stå, som en "sänggavel" förstår ni, resten skulle målas. Han tyckte nog att jag hade förlorat förståndet men höll snällt med. Det blev väldigt snyggt om jag själv får säga det. Tyvärr har jag ingen bild på skapelsen haha.

Om vi håller oss till ämnet dekoration så vill jag dela med mig av en inspirationsbild. Jag skulle kunna döda för denna skitsnygga ljusstake! Det kanske är just det som krävs också, att döda alltså... Stackars ren!
 
Bild från Sköna hem.

Så frågan är var kan jag få tag på några renhorn som jag kan måla och limma ihop? :)
Nu ska jag ialla fall fortsätta att måla kökskåpet! Kram hej/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0