Long time, no see...

Jag vet att det var ett tag sen jag skrev så jag tänkte att jag skulle skriva några rader. Det är fortfarande as mycket att göra i plugget men nu ser man åtminstonde ett slut på det. Månaderna går så himla fort nu, för fort! Herregud, jag fyller snart 21! Jag tyckte jag så min första rynka härromdagen, eller var det bara ett hjärnspöke kanske? Jag får dra ner på solningen så att jag inte ser ut som ett russin vid 30. Jag får hoppas på att jag har bra gener, men det tror jag eftersom jag har en så vacker mamma. :)

Idag har vi (jag & Andreas) varit ute hos hans mormor och morfar på middag för att fira hans mamma (lång mening det blev, haha). Det var mysigt! Andreas håller på att tjata om att vi ska köpa hus i Västra husby (där hans mormor & morfar bor)och jag har sagt att bara jag får mitt gula sekelskifts hus med vita knutar och en lummig trädgård med äppelträd så är platsen diskutabell, hihi. Men det är ett ämne som vi inte behöver oroa oss för på mååånga år för vi trivs himla bra i lägenhet.

Vad annars då? Jo. den 25 nov så ska jag och Annika åka till Ullared. Tjoho, då ska jag handla heminredning tills jag storknar! Det ska bli kul. Lite julpynt lär ju också slinka ner i vagnen, för snart är det ju jul. Den bästa tiden på året! Jag har inte riktigt bestämt mig var jag ska fira än, jag var sugen på att åka utomlands men Andreas jobbar tyvärr. Det blir kanske Dalarna för mig eller så blir det hemma hos Andreas mamma som förra året. Det var mysigt, först var vi där och firade med Andreas släkt och senare på kvällen så hade Andreas och jag julafton här hemma, bara vi två. Tyärr jobbar han julaftonsnatt så det kan vi inte göra i år, och jag vill inte sitta här ensam, så jag funderar på Dalarna, där jag har min familj. Där är det "riktig" vinter med 30- grader! Det är så att snoret fryser till is! Då kan man behöva en sånhär mössa... :)



Ha det gött allesammans! /



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0