sminkhörna

Härrom kvällen så fick jag för mig att jag skulle möblera om lite. Det är ett bra sätt att få lite variation även om man inte har köpt något nytt, det gäller bara att omfördela de resurser man redan har. :) Klockan var kanske 21.30 när jag började dra runt möbler, stackars grannar! Jag är mycker nöjd med resultatet, det känns som om det är mer feng shui (stavas?) nu i sovrummet. Jag är så sugen att måla sovrummet också, men det får vänta till åtminstonde nästa månad för jag har redan shoppat upp alla mina "spenderapengar.




Tänk er en matt ljusgråfärg här i sovrummet... skulle inte det bli snyggt till de vita snickerierna?

Nu har jag en smink hörna, perfekt.

Nu ska jag nog måla ett skåp, förutsatt att jag får ner det från väggen. Kram/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0