Thages dop

Igår var jag på lille Thages dop, min storebrors andra barn, i Sandviken. Det var jätte mysig att träffa la familia, det blir ju inte så ofta eftersom alla bor på sitt håll, men samtidigt så är det bra för då får man ju resa i Sverige lite och man hinner aldrig tröttna på varandra. :) Här är lite bilder från det fina dopet.



Ursöta Thage och Mollie, min bror Christoffer, hans Carro och min syster Lotta längst ut.


Vackra träd, jag älskar hösten, så mysig!



Efter dopet så åkte vi tillbaka till Stockholm och så mötte jag upp min barndomsvän Cornelia för en härlig utekväll. Här följer lite blandade bilder från kvällen, vi var bland annat på ett superskönt ställe som hette The Dubliners, en irlänsk pub. Där lyssnade vi på live-band, sjöng med i "whiskey in the jar", dansade riverdance och drack öl. Det var bland de bästa ute kvällarna i mitt liv, super kul verkligen.


Först satt vi och drack lite drinkar på ett ställe på Södermalm.

Super fina underbara Cornelia.

Jag och Mathilda.

Lite senare på The Dubliners.



Live band från Irland

Sångaren i bandet var snäll nog att erbjuda sig att ta kort på oss


Svettig av allt dansande, helt enkelt en toppen kväll. Sedan blev det hamburgare på Crave, sjukt goda hamburgare med riktigt kött.

Nu ska jag kolla på en film som vi hyrt och smaska chips med min älskling. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0