Grillning på gården...

Idag är det mest plugg som gäller, sitter just nu och skriver på ett arbete om feedback. Jag lär sitta framför dator största delen av denna dag men det gör inget för det är ju ändå halvmulet. Ikväll blir det dock desto roligare. Först ska jag på Make up stores klubbkväll med vän, det lär bli en del som får följa med hem för det mesta är slut i sminkväg. Sedan tänkte vi gå och ta en drink på trädgår'n (en uteservering här i Norrköping). Men vi får väl se, just nu ser det väldigt kallt ut... Vi får hoppas på lite kvällssol.

Här om dagen invigdes grillen här på vår gård, mer av sånt säger jag! Jättemysigt. Det var jag, Annika och Andreas och våra härliga grannar.


God avocado och fetaostsallad är ett perfekt tillbehör till grillat enligt mig.



Och underbart gott grillat bröd med flingsalt och olivolja, onyttigt med såå gott!

Nu ska jag fortsätta plugga. Kram hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0