Himmelsblått

Just nu bara älskar jag ljusblått! På kläder och inredningsmässigt. Lite svår matchat tycker jag dock att det är, det går bäst ihop med vitt... Hade jag en sommarstuga vid havet, ja då skulle det blåa få dominera inredningen. Men här hemma får det nöja sig med en liten blåhörna i köket.







Åhlens har just nu helt galet snygga kuddar i vit och ljusblått. De skulle jag köpa om jag hade en kökssoffa... Vilket jag i och för sig har fast på annan ort, haha. Det står en vacker ljusgrå sekelskifts kökssoffa i Dalarna och väntar på att få komma hit, men det är ju så krångligt... Måste nästan åka med släp och eftersom jag inte haft körkort så länge ännu vet jag ej om jag vågar. Har ni haft en bra påskafton för övrigt? Det har vi... Suttit ute i solen och ätit god mat.. Inga ägg dock, för ovanlighetens skull. Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0