Last night...

Gårkvällen var riktigt trevlig! Först klubbkväll på Make-up store där det bjöds på rosé och jordgubbar :) Sedan gick vi vidare mot trädgår´n, ett snabbt stop på Black Lion inn för att sedan avsluta kvällen på Hugo (en nattklubb). Dock mår jag riktigt skapligt idag för jag festade inte så hårt med tanke på morgondagen. Först lite bilder på vad jag fick med mig hem från Make-up store.






Ett läckert rouge, läppstift, rougeborste och en mascara. Perfekt påfyllning i badrumsskåpet.

Nu följer lite festbilder...


Jag och Mary. Ny klänning har jag också! :)


Jag och min darling Annika.


Fina Vänner! Sen blev det dans hela natten :)

Kram!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Partypingla, I like! :D

2011-04-29 @ 16:58:51
URL: http://enstrimmasolsken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0