En härlig långfredag

Hejsan! Här kommer min långfredag i bilder....

Först gick jag ner till stan och köpte lite blommor som jag gjorde till ett blomsterarrangemang, för vi skulle grilla hos Andreas farmor och farfar senare. Roligare att ge bort något som man har gjort själv tänkte jag. Så här blev den:


Jag köpte även lite annat smått och gott! Här ska det firas påsk!

Sedan åkte vi och grillade, mums!


Jag placerade mig väldigt taktiskt vid den smarriga salladen ;)


Efter maten gick jag en runda i skogen, så härligt! Jag vill också bo på landet...

Västra Husby...

och så hittade jag sånna här :) Vackra vitsippor. Tänkte på min mamma när jag plockade dem för hon gillar dem mycket och råkar också fylla år idag :) Grattis underbara Mamma!



Hoppas att ni också har haft en härlig dag i solen! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0