Hemleverans

I måndagskväll fick vi hem Linas matkasse! Hittills måste jag säga att det har varit över förväntan, fräscht och man fick ju jättemycket mat.


Vad som var lite extra roligt var att varubudet verkade helt utmattad efter våra trappor (fjärde vånningen och ingen hiss) hehe, där fick han lite motion minsann.

Vi har hunnit laga två rätter, den ena var varmrökt lax med dill och senapdressad pärlcouscous och den andra rätten var mozzarellafylld lövbiff med ruccoladressing och pasta. Lövbiffen är min favorit än sålänge.

Om ni vill testa Linas matkasse så får ni jättegärna ange min kod när ni beställer: K899534
Då får jag poäng för att jag har tipsat någon och NI får en extra fruktpåse (värde 109 kr) utöver den vanliga mat påsen. Första gången kostar den 499 för 5 middagar för 4 personer. Maten som vi har lagat än så länge har varit jättegod, jag håller er uppdaterade under veckan ;)




Idag så ska vi testa att laga kryddiga färsbiffar, potatissallad och indisk raijta, och sen ska jag hämta ut min nya iphone också. Det var på tiden för min gamla mobil är väldigt opålitlig. Vad har ni för planner? Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0