Rosor

En bukett rosor köpte jag hem här om dagen för att piffa upp för lite levande blommor gör ju alltid susen tänkte jag. I vardagsrummet fick de stå och där lär de stå i ytterligare några dagar innan de vissnar.


Annars då? Här i Norrköping pågår just nu augustifestivalen, för er som inte vet vad det är så innebär det 4 dagar med marknad, tivoli, musik och tonåringar på stan. Ingen hit för de över 18 alltså... Just nu är det Rix FM i parken utanför oss och det hörs väldigt väl. Tur att det bara är två dagar kvar... så jag antar att jag kan stå ut.

Jag har haft några lediga dagar nu som innehållit massa trevligheter som middag med Andreas på urmysiga brasseriet, lunch med vänner, tränning och så lite shopping inför höstgarderoben (som jag tänkte visa snart), men imorgon så är det dax att jobba igen. Vad har ni för er så här i slutet på sommaren? Suger ni i er den sista värmen och går i shorts eller har ni som jag lagt undan de mest somriga tillfördel för lite mer höstiga kläder?

Kram!




Kommentarer
Postat av: Izabell

Så vackra rosor, fina bilder överhuvudtaget!:)

2011-08-19 @ 11:36:26
URL: http://mysbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0