Köksinredning

Hallå, gud vad helgen har gått fort...redan söndag... Igår var vi ute hos Andreas mamma hela dagen, skönt att komma ut från lägenheten ibland, och sen var vi ju också och kollade på när Andreas lillebror spelade hockey, så duktig :)  Idag ska jag ta tag i städningen lite grann...

Jag har gjort ett litet kollage med köksdetaljer som jag gillar, jag gillar bland annat tegel istället för kakel i kök och material som stål och zink. Sen är det väldig fint med öppen förvaring också, men det får inte bli för mycket, då tycker jag att det lätt känns "rörigt".




(bilder från In my house och Simplicity)


Ha en bra söndag allihopa! Kram


Kommentarer
Postat av: Lotta

Samma smak du o jag! Allt det där var ju super! Och jag håller med, tegel i köket är snyggt. Särskilt den där gråa varianten som det var i bilden. Helsnyggt!

2011-02-20 @ 18:22:32
URL: http://enteskedvardag.blogspot.com/
Postat av: Leia ♥

Tiden går alltid fort. :S

2011-02-21 @ 13:23:41
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0