Något som lyser upp i mörkret...

Halloj bloggen. Idag har jag haft körlektion och teorilektion, och sen har jag varit på stan och köpt lite olje färg, ska måla lite var plannen ;). Jag har även hunnit med att färga bryn & fransar på salong törnrosa. Jag brukar gå dit och färga, det är billigt och bra. Det är så skönt för då kan man ju gå utan smink och det är ju en fördel nu till sommaren när man vill njuta av solens strålar i ansiktet.


Nya lampan i sovrummet, kommer från Servera och kostar komplett 600 kr.

Känner mig himla nöjd faktiskt :) Är ju inte så nöjd med tapeterna däremot, men det vet ni säkert, det har jag nämnt förut. Nu har jag iallafall beställt hem färgprover, så vi kan bestämma vilken nyans vi ska ha. Kram Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0