Bathroom

Hejsan kära bloggvänner! Lite dålig uppdatering, jag vet.. men jag har jobbat så mycket. Jag har ett jobb där man sover jour på jobbet så jag har inte varit hemma så mycket och när man väl kommer hem så däckar man i soffan. Hur som helst, nu har jag haft en ledig dag och det gör så otroligt mycket för humöret :) Så jag blev sugen på att göra ett litet inlägg. Jag har tagit upp ett litet projekt med att storstäda hemmet, dels för att min sambo muta mig och dels för att det faktiskt är roligt när man väl kommit igång. Köket tog jag här om dagen och igår var det badrummets tur. Nu är det skinande (stavas det så?) rent så jag tänkte dela med mig av lite bilder...


Svart, vitt och grått blandat med jordnära färger är ju lite av den röda tråden som jag försöker hålla i mitt hem och så även här i badrummet. Jag gillar korgar också så det var ett självklart val när vi behövde lite förvaring i badrummet. Det ger lite "jord" till inredningen. Betongljustakarna hittade jag i några gamla lådor och nu tycker jag att de är snygga. Smaken ändras ju lite med åren och tur är väl det för då kan man återupptäcka gamla undangömda pärlor.

Jag återkommer kanske med lite bilder på sovrummet när jag har städat där, haha :)

Hade gott! Kram!





Kommentarer
Postat av: Bror stor

När du e klar med sovrummet får du gärna titta förbi Lidingö och fortsätta med städningen.... : )



2011-07-30 @ 23:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0