Bröllop i Sandviken

I helgen så har vi varit i väg på min brors bröllop i Sandviken, där av har jag inte skrivit på några dagar. Vi kom hem sent i söndagskväll och jag jobbade hela måndagen. Bröllopet var helt underbart, det var så mycket kärlek och så kul att träffa alla mina syskon. Efter kyrkan så åkte vi båt till festlokalen och på båten serverades det snittar. Maten var grymt god, det serverades grillbuffé och festen efteråt var det rejält drag på! Här kommer ett bildregn från bröllopet, som ni kanske ser så var det lite marint-tema. På bilderna skymtar bland annat kortet som jag hade gjort till brudparet, deras ursöta dotter, de smaskiga snittarna, min älskade Andreas och sen jag då, i en ljusblå klänning.



Så nu är vi bara två kvar av syskonskaran som fortfarande är ogifta... Hoppas att jag har lyckan att gå på bröllop snart igen! Kram!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Så fint bröllop! Och Andreas var så stilig i sin blå skjorta! Och du i din blå klänning. Javisst är det något speciellt med bröllop! Vi var ju också på ett fint sådant samma dag! Kram Ingrid.

2011-07-20 @ 14:31:55
Postat av: Izabell

Vilket vackert brudpar! Jättefint med marint tema:)

2011-07-26 @ 10:00:43
URL: http://mysbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0