Efterlysning: Mer sol!

Hej bloggvänner! Lite dåliga uppdateringar så här under semstern men jag hoppas att ni har överseende med det eftersom det inte finns så mycket inredningsrelaterat att blogga om här :)

Vi har mest tagit det lugnt och tagit dagen som den kommer. Jag har legat lite på stranden och läst inredningstidningar, dock inte lika mycket som jag har velat eftersom det mest har varit mulet. Ett litet dopp i siljan har det också blivit även om det var iskallt.






Här ligger jag och försöker bli brun, det går inte så bra...  jag blir inte ens röd som de andra blev. Jag har ju solat ganska mycket i våras så jag kanske har byggt upp något slags förvar hehe, min hud stöter bort uv-strålar!


Ett glas av mitt favoritvin på kvällen.

Hoppas att ni har riktig sommarvärme där ni är, här ligger tempen runt 22 grader. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0