Home sweet home

Nu är vi hemma från Dalarna, det är kul att vara borta men det finns inget som slår känslan av att komma hem. Förresten, min solefterlysning fungerade, vi fick några riktigt fina dagar med sol. De spenderades på standen...






En kväll var vi hemma hos min pappa och grillade, spelade crocket, kastade dart och tillsist ett nattdopp.

Det bjöds på go-fika :)

Sen var vi även på en gårdsauktion, det var en upplevelse och jag ropade in en fin kafféservis, 12 koppar och fat. Gillade mönstret så mycket men jag trodde att den skulle bli dyr... lyckligtvis blev den inte det och den fick följa med mig hem för ynka 120 kr.

Idag ska jag och Andreas bära upp vår köksoffa som fick följa med hem från dalarna. Jag fick den av mamma för något år sen men det har varit klurrigt att få ner den till norrköping. Nu är den iallafall med och ska få flytta in i vårt kök. Sen ska jag även ner på stan och hämta ut ett packet som väntar på mig... Kan ni gissa vad det innehåller?

Kram på er och tack för alla fina kommentarer, jag blir så glad. :)


Kommentarer
Postat av: Izabell

Åhh vilken fynd du gjort! :-)



Ha en solig dag!:)

2011-07-11 @ 10:00:50
URL: http://mysbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0