Nationaldagsfirande!

Grattis Sverige :) Hoppas att ni alla har haft en underbar nationaldag. När det gäller nationaldagsfirande så tycker jag att vi svenskar har lite att lära av norrbaggarna, de vet hur man firar!

Men vi har i allafall firat med jordgubbstårta (finns det något svenskare?) och sedan grillning.



Så här såg jag ut dagen till ära...




I blå klänning från Dorothy Perkins i London. Nu får det gärna bli någon regnig dag, NEJ tänker väl ni andra, haha, men allt som jag ska göra halkar ju efter för att jag inte vill sitta inne när det är så fint väder.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Izabell

Jättefina bilder! Snygg klänning!:)

2011-06-08 @ 10:33:27
URL: http://mysbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0