Sommarhäng...

Idag har jag varit ledig och jag har hunnit med mycket. För utom att ha hunnit med att tvättat fyra maskiner så har jag varit och färgat bryn & fransar, gått på stan en sväng och köpt en klänning, lunchat med några kompisar, städat lägenheten, och tillsist tagit ett glas vin på urmysiga brasseriet i knäppingsborg med Tessan. Eller rättare sagt jag tog en cider och en smaskig plocktallrik.


Mmm! Så otroligt gott och roligt att det blev lite spontant, inget som var plannerat alls...det är vardagslyx det!


Så här såg jag ut, i nya klänningen, om den känns lite bekant så kan det vara för att jag har en likadann i rosa och vit som jag hade på midsommar. Jag älskar modellen för den sitter åt på de "rätta" ställena och är sådär skönt vardagsfin, så jag köpte en till... de var på rea får jag tillägga, 129 kr på lindex. Riktigt billigt hade det funnits en vit med gula eller oranga blommor så hade jag gärna köpt den också :) hehe man måste ju passa på när det är något som passar bra.

Imorgon ska jag jobba men nu är det inte långt kvar till lite semester, på söndag åker vi till Dalarna och stannar en vecka. Kram!


Kommentarer
Postat av: Izabell

Åh så mysigt och gott!! Gud vilken snygg klänning, vill ha! :D



Ha en trevlig helg!



Kraam Izabell

2011-07-02 @ 15:12:31
URL: http://mysbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0