Sommarkök

Nytt i köket, korgstolen. De turkosa tallrikarna tyckte jag passade bra på tavellisten, varför ska de ligga i ett skåp när de är så vackra? Jag tyckte att de blev en somrig känsla utav det hela.






Tallrikarna och faten i samma serie är nog ett av mina bästa köp i porslinsväg, jag tycker det är så vackra och perfekta att servera grekisk sallad på :)





Jaha, så ser det ut hos oss just nu. Om en vecka så åker vi på semester i Dalarna, Rättvik närmare bestämt. Vi har hyrt stuga, Andreas och jag, och jag ser fram emot det jättemycket. Dalarna är vackert, men ingen nyhet i sig eftersom jag har familj där. Jag ville egentligen åka utomlands men det har vi planer på att göra i september istället, troligen bär det av till grekland :)

Vad har ni för planer för sommaren? Några roliga resor inplanerade?

Kram!


Kommentarer
Postat av: Maria Persson

Hej! vad spännande dina poster är. lär definitivt läsa igen! =P Ha en rolig vardag :)

2011-06-29 @ 03:52:14
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0