Vårstädning

Jag håller just nu på och packar för fullt, usch så tråkigt! Det är så svårt att välja vad man ska ha med och jag vill ju som vanligt ta med mig typ hela garderoben. Det är som att välja mellan sina barn vem man älskar mest, det går ju inte! Men nu har jag iallafall lyckats begränsa mig till två jackor, tre par skor, ett par jeans, en klänning och några blusar och tröjor.

Så himla kul att vi åker till London imorgonbitti, tjoho! Kommer ju inte kunna sova inatt för att jag kommer vara så spänd. Igår så körde jag en riktig storstädning här hemma, jag tänkte att det är skönt att komma hem till en ren lägenhet sen.














Så ser det alltså ut här hemma just nu. :) Syns om några dagar när jag kommer hem från London, förhoppningsvis många foton rikare :) Kram!

Förresten så fick jag vg i vår förra kurs om lärande i organisationer, en liten parantes bara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0