London in my heart

Hello, nu börjar förskylningen ge med sig, puh. Idag har jag bara varit inne, man vill ju inte röra sig utanför dörren när det är sånt här väder, det hade kommit ca 15 cm snö under natten, usch. Jag tänkte att jag skulle fortsätta visa lite bilder från London :) Här får ni ett litet kollage med allt från mig framför Buckingham Palace till Andreas smaskiga Banana split sunday :)


Hoppas att vi snart får uppleva vår här i sverige också, vädret i London var underbart, lite mulet vissa dagar men fortfarande runt 15 grader, härligt!




Kommentarer
Postat av: Katarina

UNDERBART att se dina härliga bilder! Och jag håller helt med ang. snön...typ tack kära farbror Vinter för all snö men snälla se till att det nu blir tö!

2011-03-20 @ 19:56:32
URL: http://enstrimmasolsken.blogspot.com
Postat av: Katarina

Kul att få se :D Ni verkar ha haft det toppenbra!

2011-03-21 @ 21:43:26
URL: http://enstrimmasolsken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0