Många på en plats


Så här ser det ut just nu hemma hos...




Lite mer vitt har fått flytta in i vardagsrummet i form av kuddar nu till den varma årstiden, det känns fräscht. Fortfarande mycket guld och naturfärger i övrigt men man kan ju inte ända väggarna inför varje årstid.. Jag tycker nog att matsalsgruppen och kuddarna i vitt hjälper till att lätta upp intrycket dock.



Ett tips är att samla alla dina ljustakar på en plats, då blir det mer pampigt och mer av en installation än om de är utsprida. Det tycker i alla fall jag är snyggt, sen har jag satt dem framför en spegel också och det gör att det ser ut som om det vore ännu fler. Blanda gärna udda ljusstakar, det tycker jag är charmigt.


Det var allt för denna gång. Kram!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Så himla snyggt!! :)

2011-05-13 @ 06:22:09
URL: http://xiit.blogg.se/
Postat av: jenny

jättefint:)

2011-05-13 @ 08:55:33
URL: http://jennysdockhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0