Räkor och mys...

Idag så myste vi till det med räkor, älsklingen och jag. Det är ju så gott men man måste ju verkligen kämpa för maten, det är ju inte som annan mat som man bara kan skyfla in. Nej, man måste skala och skala... men det är det värt.




Annars så har jag varit på universitetet, städat och gått en lång promenad med Annika på kvällen. Jag har ju börjat med mitt "nyttiga" liv, haha. Det har gått riktigt bra i fyra dagar i alla fall. Inget godis, glass, läsk, skräpmat och så vidare och så har jag tränat i någon form varje dag. Det är kul för att jag har fått snabbt resultat, 2 kg redan. Jag håller en mat och tränningsdagbok och det är något som jag kan tipsa om, det är lättare att hålla koll då tycker jag. Jag tror att det går bra för att jag inte följer en strikt diet direkt, utan försöker att äta saker som är bra för fettförbränning och muskelbyggnad.

Min nya kost består till mesta del av; tonfisk, sallad, grapefrukt, ägg, mjölk, babyspenat, havregrynsgröt, kött, kyckling, grönsaker, avocado, nötter, turkisk yoghurt, chili och vitlök. Det är smaker som jag älskar så det går verkligen ingen nöd på mig. Nu ska jag gå och borsta tänderna och göra mig i ordning för sängen... den känns väldigt lockande, trött som jag är.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0