Buissy, buissy...

Hallå bloggen. Just nu har jag hur mycket som helst... Eller åtminstonde känns det som det. Det är lite smått kaos här hemma med hallen under renovering och jackor i soffan. Tvätt överallt som måste vikas, usch, så inget vidare att ta kort på alltså :). Vi har ett arbete i skolan just nu som ska vara inne på fredag och det sitter jag och skriver på som mest... Vill bara vara klar så att man kan börja leva! Man blir ju helt inne i plugg i vissa perioder och då är det ända man gör att sova, läsa och skriva.

Provade lite av mitt fina smink från make-up store som jag köpte här om dagen.







Vi var hemma hos Annika och åt vietnamesiska sommarrullar i förgår. På bilden ser vi lite av tillbehören, rispapper, kyckling, svamp o.s.v.

Nu ska jag skramla fram något gott att äta ur skafferiet. Kram!


Kommentarer
Postat av: jenny

vilken härlig och vårig makeup :D

2011-05-03 @ 19:15:32
URL: http://jennysdockskåp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0