Bedroom

Helgen går jämt för fort! Fast jag jobbade ju både fredag och lördag så det blev ju bara en dag ledigt för min del. Idag så har jag i alla fall varit nere på stan och hämtat vår nya taklampa. Så här blev den!


Jag börjar få det som jag vill ha det nu här hemma. Hallen är färdigmålad och den ska ni få se snart. Det som jag vill göra nu är att tapetsera sovrummet med en vit/grårandig tapet. Men det dröjer nog ett tag. Till efter sommaren säkert.

Sedan har jag styrt lite, städat och så... På kvällen så grillade vi nere på gården med grannarna, för mig och Andreas så blev det hemmagjorda hamburgare och aiolipotatis denna gång, mums! Tyvärr blev det inga bilder, dumma opålitliga kamera.

Imorgon så är det som sagt en ny vecka och då börjar jag en ny kurs. Spännande, hoppas att den är intressant. Den handlar om coaching. Så nu ska jag hoppa i säng så att jag är hyfsat pigg imorgon. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0