Blomsterprakt

Jag måste bara börja med att säga, vilket underbart väder! Jag har gått i shorts idag och solat benen. Det är så härligt med alla utslagna träd och blommor. Min absoluta favorit är Magnolian, så vacker!


Vilken är er favorit blomma? Synd bara att jag inte kan ta in den och ställa några grenar i en vas... Man kan ju men jag tror inte allemansrätten gäller inne i stan och på levande träd.

Här kommer lite bilder från den nymålade hallen.





Lite tråkig är ju hallen just nu men när jag har fått i ordning allt så blir det toppen! En randig matta ska dit, ny vit hatthylla, nya korgar, en taklampa och helst också ett skoskåp så får man lite förvaring också.

Kram



Kommentarer
Postat av: jenny

min favoritblomma är pioner. magnolian är helt underbart vacker med. Det är det svåra med att välja en favorit, det finns så många:)

2011-05-09 @ 19:41:53
URL: http://jennysdockhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0