Zinkhus

I tisdags var jag på Ullared och oj vad det shoppades ;) Nej då, så farligt blev det ej men jag fick mycket med mig hem. Nästan alla julklappar är köpta och det blev en hel del köksgrejer. Jag tänkte visa lite som jag köpte men jag portionerar ut det lite :)

Det blev bland annat en hissgardin till köket och jag är super nöjd!Och ett efterlängtat Zinkhus! kostade bara 69 kr! Det är inte dåligt det...



  

I helgen så är det ju Halloween, är det något ni firar? Jag tycker att det är skojigt att klä ut sig men jag skulle säkert fira mer om jag hade barn. Lite ska jag dock uppmärksamma halloween, för imorgon så kommer min vän Annika hit och då ska vi ha skräckfilmskväll och mys med eventuellt lite vin. Det är mina planer för helgen det. Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0