Vackra höst!

Nu är en ny vecka igång igen och jäklar vad snabbt det går, för nu är det ju riktigt kallt ute. Elementen går på högvarv här hemma, nästan för varmt... ska nog skruva ner lite för jag gillar fortfarande att ha fönsterna öppna för den friska luftens skull och då blir ju elementen glödheta.

Vi fick hem Linas matkasse igår och dagens rätt blev Rödspätta med dill-och philadelphiafyllning och potatismos. Fisk är ju inte min grej egentligen men det var faktiskt gott... Inget jag skulle gå och längta efter kanske men definitivt god vardagsmat. Idag stod min sambo för matlagningen så imorgon är det min tur.

Om ni vill testa Linas matkasse så får ni gärna ange min kod när ni beställer: K899534
Då får jag poäng för att jag har tipsat någon och NI får en extra fruktpåse (värde 109 kr) utöver den vanliga mat påsen. Första gången kostar den 499 för 5 middagar för 4 personer. Hittills har vi varit väldigt nöjda.

Rödspättan som vi åt idag fick jag ingen bild på för vi var hungriga som vargar och jag känner att min sambo blir trött på mig då jag ofta utbrister "Nej! vänta jag måste ju ta ett kort till bloggen" Haha! "Den där jäkla bloggen" tänker han kanske... :) Men eftersom jag känner att varje text behöver en bild som sällskap så tänkte jag visa några kort som jag tog när jag hälsade på min familj i Järvsö (Hälsingland) och Rättvik (Dalarna) förra veckan.




Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0