New Colour

Hejsan! Helgen som har gått har varit både rolig ocg tråkigt. Det roliga bestod av en utekväll i fredags med min vän Annika och Släktträff i Söderköping med min sambos familj. Det tråkiga bestod eller rättare sagt består av att jag har blivit sjuk. Inte roligt alls... Ingen förskyldning ännu (tack gode... det är det värsta jag vet) utan feber och huvudvärk enbart. Hoppas att det inte är något långvarigt eftersom jag är tränningssugen som bara den.

Ni har ju inte fått se min nya hårfärg så här är den ;)



Rödbrun skulle jag kalla den och den känns höstig och fin, till våren ska jag ljusa upp håret ännu mer men nu ska det få "vila" ett tag.



Kommentarer
Postat av: Tessan

Snyggt!!!!

2011-09-15 @ 19:28:39
URL: http://inspiredbylilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0