Söndag

Hejsan. Ville bara titta in en snabbis och säga hej! Jag har inte haft tid att ta några inspirerande inredningsbilder så ni får nöja er med den vacka vyn av industrilandskapet här i Norrköping som jag tog här om veckan.

I helgen har jag varit i Stockholm och hejat fram min syster som sprang Lidingöloppet, inte illa, hela 30 km! Sen har jag köpt nya träningskläder så nu känner jag mig fin på gymmet. Imorse gav jag mig ut och sprang 3 km, just nu ställer jag mig frågan hur man kan orka springa 10 gånger så långt, puh... Men det ska nog bli ordning på mig med ska ni se. :)



Nu ska jag suga ut den sista musten ur helgen. kram!


Kommentarer
Postat av: Rita

Hej! är allt bar med dig. följer din blogg och ser att det var felra dagar sen du gjored non inlägg, så tänkte kolla om allt är fint med dig. Hoppas det och hoppas man ser dig snart! Ha en trevlig helg :)

2011-10-08 @ 12:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0