Badrummet

Badrummet har fått en makeover sen ni såg det sist, ville ha lite spa-feeling. Svårt att uppnå kanske i ett badrum som är så litet som vårt men jag tycker att jag lyckades bra. Gillar den asiatiska touchen. I ett vitt badrum som vårt tycker jag att det är viktigt att ta in lite trä och jord element. Annars kan det lätt kännas kallt och sterilt. Med hjälp av korgar och växter tycker jag att det känns mer ombonat och varmt. Sen får man ju inte glömma ljus ;) Levande ljus är ju den snabbaste vägen för att skapa mys-känsla. Gillar man färg ska man ju inte glömma det heller, jag har det ganska sparsmakat med färg, men lite turkost är det allt... Annars är ju orange en färg som jag tycker gör sig snygg i badrum med svart och vitt :) Måste även tipsa om H&Ms handukar, mjuka och sköna, bra kvalitet till lågt pris, och de finns i en uppsjö av snygga färger.



Korgar och väggkorg från Åhlens. Handukar H&M, duschcreme samt body butter från body shop. Toalettsits IKEA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0